beautystyyle

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Vilken/vilka formula gillar du bäst på ögonskugga – krämskugga, fast, löspuder, matt, skir eller skimmer?

Av Viktoria Paulina - 24 augusti 2011 16:44

måste skynda mig eftersom jag snart ska dra.. till Paulina haha :D


Eftersom jag inte brukar göra sminkningar med ögonskuggoå kan jag nog inte svara på denna fråga så bra. Men tycker att fasta , skimrande ögonskuggor är skitfint!

Särskilt i jordnära färger , eller typ lila :)


Förlåt för jag inte kunde svara så bra på denna fråga!


/viktoria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Paulina - 10 september 2011 09:26


  /viktoria

Av Viktoria Paulina - 9 september 2011 18:13

Hej på er, var ett tag sen vi bloggade. Varken jag eller viktoria har haft lust. Nu när skolan har dragit igån har man plugg att göra nästan varje dag.. Men jag tror nog att det är dags för oss att sätta igång att bloggan igen. Så här har ni bild...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:53

Idag hade jag lite tråkigt så bestämde mig för att testa mina lösögonfransar som jag köpte för ett tag sen från elf. Detta är slutresultatet (la bara till lite mascara) , och jag måste säga att det blev jättebra med tanke på att jag knappt har någr...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:50


Kärlek vid första ögonkastet. paulna och jag ska shoppa på lördag , denna får följa med hem! Gina tricot 299 :-   Lite second hand stil på den , och jag älskar det! Väskan finns även i svart.   Kram /viktoria ...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:23

Skulle egentligen göra denhär igår, men hade inte tid då....   Jag har två favoritborstar , och båda är från elf! Den ena (som det känns som att jag har snackat om 1000 ggr?) är en puderborste som jag använder till min mineralfoundation. det fu...

Skapa flashcards