beautystyyle

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Viktoria Paulina - 12 juli 2011 20:21

Hejsan på er, lovade ju att blogga om vad jag har köpt den senaste veckan. Men känner att jag vill ta lite bättre bilder först :)


Köpte iaf en ansiktsmask (bild nedan,snodde den av viktoria),så sitter med den på nu.

Den bränner lite väl mkt, men om jag får ett bra resultat ska jag nog köpa den stora förpackningen för 99:-, denna kostade 20:- på kicks.

  // Paulina

Av Viktoria Paulina - 12 juli 2011 18:43

  

haha , är inte värdsbäst på att måla naglarna som ni ser...

 

är inte så säker på att det glittriga finns i sverige eftersom  jag fick det av min släckt från Polen förrut.

fick mer saker därifrån , säg till om ni vill att jag ska visa dom!


/viktoria

Av Viktoria Paulina - 12 juli 2011 13:41

igår fixade jag spakväll!

vilket bestog av:

kropps peeling. (peeling hanskar)

raka benen.

måla tå och finger naglarna.

hårinpacking.

ansiksmask.


när jag har spa kväll badar ja inte , ja duschar jättelänge ist, haha...

tycker inte om att bada, man flyter ju ba runt i sitt eget skit!


jag sov med flätor så mitt hår är lockigt idag :3

/viktoria


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards