beautystyyle

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Viktoria Paulina - 31 juli 2011 12:05

förlåt för kass uppdatering!

Jag har vart i våran sommarstuga , och paulina är och kampar (tror hon kommer hem idag?)

Igår åkte mamma och jag till stockholm , åkte till ikea , rusta och skärholmen!

Hittade inte ett enda plagg (!!!!) , eller jo, en asfin stickad kofta , haha vet faktist inte varför jag inte köpte den... ångrar det iaf.

jaja, detta köpte jag iaf!


Skor H&M 129:-

  


Hårinpacking Rusta 70:-

Hårspännen (bruna) 30st H&M 20:-

 

har velat ha denhär hårinpackningen ett bra tag nu och blev jätteglad när jag hittade den på rusta för ynka 70 spänn! (med tanke på att den brukar kosta typ 170?)

Den doftar verkligen asgott! Bubbelgumm rent ut sagt!

Hade shampot och balsamet förrut också, det var jättebra, köpte inte det eftersom jag redan har 4 fulla flaskor, haha , så ska använda det först :)

puss!


/viktoria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards