beautystyyle

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Viktoria Paulina - 15 juli 2011 15:26

glömde skriva det , men ni måste naturligtvis ta bort allt hår ut eran hårborste innan ni börjar tvätta den!


allt detta bör göras en gång i veckan , hoppas ni lärde er något nytt!


/viktoria


Av Viktoria Paulina - 15 juli 2011 12:50

Tjena, jag kommer inte kunna blogga så mycket mer idag eller imorgon. Men några inlägg kanske kommer upp ;)


Iaf så var jag och min mor på IKEA för två dagar sen, jag var ute efter en klädstång, och jag hittade den jag ville ha! :)

Så nu har jag hängt upp lite kläder och jag tyckte att det skulle vara kul o se hur den ser ut.


  // Paulina

Av Viktoria Paulina - 15 juli 2011 00:13

Här kommer de jag tänkte visa er, de jag har shoppat senaste veckan kan man väl säga :)

slimmad midje-kjol, gina 129:-

  typ genomskinlig "orm mönstrad" tröja.. , bikbok 60:-     jeans-skjorta, gina (149) 49:-   vit "lös" tröja, hm 99:-   kofta, hm (99) 50:-   typ jacka, hm (349) 100:-   bh, hm 149:-   gråa jeans, cubus 199:-   likadana fast blåa, cubus (199) 99:-   tjocktröja, cubus 99:-      

wax, hm 40:-                    bronzer, hm 60:-


SEN EN TILL TRÖJA MEN GLÖMDE ATT TA KORT, SÅ NI FÅR NOG SE DEN IMORN!


// Paulina   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards