beautystyyle

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Viktoria Paulina - 18 juli 2011 15:12

Hej på er, det var ett tag sen. Men här kommer ett nytt inlägg :)

Jag tänkte visa mina favorit produkter i juli månad, hope u like it!


(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE STÖRRE)


 1.Mineral smink är något som jag tycker att varje tjej borde ha i sin sminkväska. Speciellt på sommaren, då man kanske inte vill ha så mycket täckning eller en fet foundation. Jag använder mig av i.d bareMinerals som funkar jättebra för mig. Vill du ha lite extra täckning får du jobba lite mer med en concealer, helst en som innehåller mineraler!

    

2. Denna maskara kombo funkar skit bra för mig! Då jag börjar med "One by One Volum Express"- maskaran, och avslutar med en vattenfast maskara- " Colossal volum express. Dessa finns att köpa nästan överallt, hm, kicks, lindex osv osv.

 

3.Alla behöver återfukta sin hud, men man vill ju inte heller se oljig ut. På kvällen/natten använder jag mig av en fetare kräm, men på dagen använder jag mig av "visibly clear- oil free moisturiser".

Finns att köpa på kicks, coop osv osv.

 

4. Sista nu då, det fina strand svallet är lätt att fixa med en saltvattens-spray!

Det finns många att välja bland, jag kanske inte använder den bästa men man får vad man betalar för, denna är från h&m och kostade 40:-

Skit bra för oss som har frizz hår!

 


Kram// Paulina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards