beautystyyle

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Viktoria Paulina - 21 juli 2011 22:18

Nu har jag använt ca halva flaskan av mitt ansiktsvatten från åhlens och tänkte göra en rewiev på den.

Åhlens 20:- (75ml)


Baksidans beskrivning:

Åhlens ansiktsvatten ger en frisk och fräsh finnish efter rengöring. Återställer hudens naturliga fuktbalans och drar samman porerna. För normal till blandhy.


Min uppfattning:

Tycker att den här produkten verkligen är super eftersom jag som har fet hy också kan använda den , villket inte brukar gå så bra. Min hy blir återfuktat och den känns skön på huden. När jag inte använder fuktkräm efter (använder ansiktskräm bara på kvällen) så blir min hy glansig en stund, men det försvinner efter en stund.

Jag märker inte att jag har fått mindre finnar efter att ha börjat använda den.

jag känner mig riktigt fräsh!

stort plus till det billiga priset. flaskan finns också i större format.


Hur jag använder den:

Efter jag har rengjort ansiktet häller jag lite av produkten på en bommulspads och drar över ansiktet, halsen och lite på bröstet.  Om det är morgon gillar jag inte att ha en fuktkräm efter men den fuktar min hud såpass bra så det behövs inte om man återfuktar ansiktet på kvällen.

jag använder produkten både morgon och kväll.


4/5


/viktoria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards