beautystyyle

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Viktoria Paulina - 8 augusti 2011 20:01

Hej!

Nu äntligen kommer en uppdatering (hehe) , tänkte visa vad jag fyndade på rean i stockholm. enjoy!

Och nej, jag har inte den erfarenheten att få kläder att se jättesnygga ut på bilder.

GinaTricot 50:-

(det är inte en tshit , utan armarna går till armbågarna)

   Vila 50:-

Min första klänning på huuur länge som hellst!

  Gina tricot 50:-

Har velat ha en tröja med volanger ett bra tag nu , det är huur gulligt som helst ju!

Ryggen är vit och framsidan är genomskinlig/vit .

love it!

  Gina tricot 50:-

Trodde inte jag passade i grönt , men de gjorde jag!

  cheap monday jeans (!!!!!!) 100:- (!!!!!!!!!!!!!!!)

asså jag kan knapt beskriva hur länge jag har velat ha cheap monday jeans! 2 år ungefär. Finns ju typ inte i "vanliga" butiker , men dessa hittade jag på weekday (där de dessutom va massa rabbat) , testade dessa och ja , haha, mina nya favoritjeans säger jag bara!

Hade ett par cheap monday jeans i femman , och jag kommer ihåg hur ledsen jag vart närdom vart försmå, haha.


/viktoria


Ovido - Quiz & Flashcards