beautystyyle

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Viktoria Paulina - 21 augusti 2011 20:49

Japp jag använder  bronzer!

Jag skulle tro att jag har ungefär 5 st bronzers. Och min favorit är min i.d bareMinerals bronzer :) Jag har i färgen warmth, och den funkar skit bra för mig!

Just för att den ger så mycket färg och lyster till mitt ansikte, så älskar jag den.


Hur använder jag då min bronzer?

Jag använder en borste från i.d bareMinerals som heter FLAWLESS FACE.

Så jag skakar ut lite av min bronzer i locket, och tro mig ni behöver inte alls mycket.

Sen gnuggar (haha?) jag in bronzern i borsten.


Jag gillar att ha markerade kindben, så jag tar och lägger bronzer under kindbenet om man säger, sen tar jag lite vid tinning(arna) och lite vid hårfästet. På så sett får jag en illusion av ett smalare och ett solkysst ansikte ;)

Man kan även ta lite bronzer vid, eller under käkbenet. För att markera.

 

 // Paulina

Ovido - Quiz & Flashcards