beautystyyle

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Viktoria Paulina - 20 augusti 2011 16:36

Hej! Som jag skrev igår så kommer inlägget som skulle komma upp igår, idag istället!


Den concealern som jag använder nu heter 3 in 1 och är från viva la diva, kostar ungefär 60-70:-, finns att köpa på åhlens, cubus osv.

Både jag och viktoria använder denna, och jag vet att hon oxå gillar den.

Bilden är tagen av viktoria, lånar den :)

Grejen är den att jag använder inte den delen av concealern som är röd, den som täcker nörka partier. T.ex under ögonen. För det har jag inga problem med.

Det jag vill täcka är finnar, blemmor.


Jag hade tänkt att köpa  Make Up Store's berömda Cover All Mix nu när jag och viktoria åker och shoppar, (VIKTORIA LÄS: STORSHOPPAR!) men den kostar 265

Men så tänkte jag, varför ska jag köpa en concealer för 265r, när jag ändå inte har användning för hela?

Så istället köper jag Make Up Store's Cover All - Red.Den täcker bara röda partier och  den har väldigt mkt täckning, och det är precis vad jag vill ha.


 Tyvär finns ingen bild på den på deras hemsida, bara den som täcker blått. Så ni får en bild på den ist, dom är nästan likadana! :)

 

Denna kostar 165:-


:)

// Paulina

Av Viktoria Paulina - 20 augusti 2011 10:37

Eftersom jag inte äger något puder kan jag inte svara på denna fråga.

Förrut använde jag alltid ett puder från Polen , det var väldigt bra , men tycker inte om det längre pga fel färg. haha!

Ett puder som både jag och paulina använder förrut är från Mabelline New York och ser ut såhär.

Ska förmodligen köpa det nästa gång Paulina och jag e och shoppar!

Kostar 99:- på Lindex vet jag.


Kram! /viktoria.

Ovido - Quiz & Flashcards