beautystyyle

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

vi fick en fråga...

Av Viktoria Paulina - 12 augusti 2011 16:16

Vi fick en fråga om vi kunde blogga om olika hårinpackningar , så ja , varför inte?

har testat mer hårinpackingar en dessa , tex glow's , men har inte kvar dom så kan inte säga vad jag tycker idag. just so you now.


Loreal elvital "total repair" 5 ca 50kr.

 

baksidan: Evital total rapair 5 hårinpackning med Pro-Keratin & Ceramidetill skadat hår, reparerar håret och vårdar intensivt. håret blir fullständigt reparerat. fördela på nytvättat, fuktigt hår, och låt verka i 1-2 min.


Min uppfattning: Detta är nu min tredje burk av denna, och den e snart slut! verkligen älskar den! Den luktar helt okej. ett minus är dock att man måste ha i 10-20 minuter för att de ska märkas någon skillnad, och altså inte 1-2 minuter som de står på den. Detta är den bästa inpackningen jag någonsin har testat.


Betyg: 4,5 / 5


  

Aussie 3 minute miracle (for damaget hair) ca 70-100kr


Baksidan: Our uniqe formula , with safflower seed oil , helps mend split ends and roughened cuticles. it helps transform dry, damaged hair into manageable and shiny locks in just 3 minutes. safflower seed oil. It's just one element of this soothing, smoothing elixir of life for hair in need of TLC.

Directions: The essentail oil in safflower seed has a naturally sweet scent. So pop a splodge of 3 minute miracle onto clean wet hair , breathe in and enjoy the georgeous smell. leave for 1-3 minutes, depending on how of a treat it needs! Rinse with warm water. Avoid contact with the eyes.


( Baksidan: Vår unik formel med safflor fröolja, hjälper laga kluvna hårtoppar och uppruggat hår. Det hjälper omvandla torrt, skadat hår i hanterbara och glänsande lås på bara 3 minuter. safflorolja fröolja. Det är bara en del av denna lugnande, utjämning livselixir för hår i behov av TLC.


Vägbeskrivning: essentail olja i safflor utsäde har en naturligt söt doft. pop en FLÄCK av 3 minuters mirakel på ren vått hår, andas in och njuta av Georgeous lukten. låt stå 1-3 minuter, beroende på hur en behandla det behov! Skölj med varmt vatten. Undvik kontakt med ögonen.)
Hehe , google översett...


Min uppfattning: Med tanke på att jag bara har använt den 3 gånger kan jag inte tycka någonting om den en. men ett plus för den GOOOOODA doften , luktar bubbelgum! hittils har mitt hår blivigt supermjukt av inpackningen.


Betyg: kan inte sätta någonting en.


  

The bodyshop hårinpackning för färjat hår. ca 130 kr.


Baksidan: vet inte den e hemma hos pappa... Man ska iaf ha i den 5-10 minuter.


Min uppfattning: Hade verkligen höga förväntningar på denna eftersom den var så pass dyr, jag brukar inte lägga ner 130 spänn på en hårinpackning lixom... Iaf , det var den sämsta hårinpackningen jag NÅGONSIN har testat! Märker absolut ingen skillnad , inte enns när ja låter det sitta i över natten. plus för den goda doften , luktar blåbärsglass.


betyg: 0,5 /5




/viktoria


ps: filip är bäst, snygg och söt

och anton är värdens bästa kille med grymt fina ögon.

för  att inte tala om hur fin han är.


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Paulina - 10 september 2011 09:26


  /viktoria

Av Viktoria Paulina - 9 september 2011 18:13

Hej på er, var ett tag sen vi bloggade. Varken jag eller viktoria har haft lust. Nu när skolan har dragit igån har man plugg att göra nästan varje dag.. Men jag tror nog att det är dags för oss att sätta igång att bloggan igen. Så här har ni bild...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:53

Idag hade jag lite tråkigt så bestämde mig för att testa mina lösögonfransar som jag köpte för ett tag sen från elf. Detta är slutresultatet (la bara till lite mascara) , och jag måste säga att det blev jättebra med tanke på att jag knappt har någr...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:50


Kärlek vid första ögonkastet. paulna och jag ska shoppa på lördag , denna får följa med hem! Gina tricot 299 :-   Lite second hand stil på den , och jag älskar det! Väskan finns även i svart.   Kram /viktoria ...

Av Viktoria Paulina - 27 augusti 2011 17:23

Skulle egentligen göra denhär igår, men hade inte tid då....   Jag har två favoritborstar , och båda är från elf! Den ena (som det känns som att jag har snackat om 1000 ggr?) är en puderborste som jag använder till min mineralfoundation. det fu...

Ovido - Quiz & Flashcards